मेरो कन्ट्रोल प्यानल

New Post | Settings | Template Designer | Design | Edit HTML | Fonts and Colors | Moderate Comments | Sign Out
विचार, साहित्य, सिर्जना र जानकारीको संगम स्थल यो साझा चौतारी / Sajha Chautari मा तपाईंलाई हार्दिक स्वागत छ......कृपया आफ्नो अमूल्य सल्लाह, सुझाव तथा प्रतिक्रिया दिन नभुल्नुहोला, धन्यवाद......यदि तपाईंहरू पनि यो साइटमा भएका विषयवस्तुहरूसँग सम्बन्धित आफ्ना लेख रचनाहरू पोष्ट गर्न चाहनुहुन्छ भने तल View my complete profile मा दिइएको E-mail ठेगानामा पठाउनुहुन अनुरोध गर्दछु ......

Saturday, June 30, 2012

प्रिय फेसबुक

   खै कताबाट शुरु गरौँ  ! कुशल रहि कुशलताको अपेक्षा राख्दै सर्वप्रथम तिम्रो दिर्घायुको कामना गर्दछु । तिमीले त मलाई पराई भयो, बिर्सियो होला भन्ठानेका हौला । अँह ! मैले त तिमीलाई कहाँ बिर्सन सक्छु र ? आखिर आँखै नखुली एका बिहानै सधैँ तिम्रै मुहार हेर्न अग्रसर हुने मान्छे पो हुँ त म । त्यसैले होला बरु कहिले काँही तिम्रो त्यो सुन्दर मुहार देख्न नपाउँदा मनै कस्तो-कस्तो भएर आउँछ ।  कामको व्यस्तताले केही समय टाठा हुनु परे पनि खै कुन्नी किन हो ! मैले त तिमीलाई आफ्नो मन मस्तिष्कमा सजाइसकेको पो रहेछु । म त तिम्रो मोहनी जालमा परेर उम्कन नसक्ने नै भैसकेछु । ममा तिमीप्रतिको माया यति छ भनेर भनि साध्य छैन । जसलाई दुनियाँको सामु देखाउन पनि म जान्दिनँ ।
   हुन त तिमी भन्दा पहिला नै अर्कुट, ट्रस्टेड वपिनियन, हाइफाईभ, नेटलग जस्ता सामाजिक संजालहरुले पनि यो इन्टरनेटरुपी दुनिँयामा मोहनी जालो नफ्याकेका हैनन् । तिनीहरू माथी पनि मेरो नजर त नपरेको होइन ।  तर खै किन हो किन कुन्नि, आखिर मेरो मन जित्ने त तिमी नै भयौ । हुनत त्यतिबेला अर्कुटले पनि सबैलाई आफ्नो जालमा पारीसकेको थियो। धन्य तिमी आयौ अनि आफ्नो मोहनी महाजालले सबैलाई ढाक्यौ ।
   जिन्दगीका उकाली ओरालीहरुमा धेरैसँग परिचय भयो, धेरैसँग सम्बन्ध पनि गाँसियो तर कसैलाई असल मित्रको रुपमा पाउन सकिनँ । जब मैले तिमीलाई देखेँ, तिमीसँग भेट भयो । अचम्म लाग्छ,  पहिलो नजरमै आकर्षणको हावा तिमीले यसरी फैलायौ कि मेरो प्रत्येक सासभित्र तिम्रै  सुगन्धको आभास भयो । मेरा यी निश्चल आँखाको लेन्सले तिम्रो त्यो अनुहारको अवलोकन गरेँ, अनि तिमीसँगको साथको कल्पना गरेको त पत्तो नै भएन । यद्यपि चोखो अनि निःस्वार्थ प्रेम नै गर्छु भनेर त म तिमीसँग भन्न सक्दिनँ वा भनौ म मा त्यो समर्थ्य नै छैन । हुन त  मेरो प्रेममा पनि केही स्वार्थ पक्कै होला  । तर पनि त्यसका लागि तिमीले मलाई माफ गरिदिनेछौ भन्ने पूर्ण विश्वास लिएको छु । तिमीले हाम्रो मित्रताको डोरीलाई कदापी चुँडाल्ने छैनौ भन्ने कुरामा पनि म विश्वस्त छु ।
   प्रिय फेसबुक, तिम्रो दिमागलाई त मान्नु नै पर्छ, किनकि तिमीले फुर्सदमा भएका र नभएका सबै किसिमका मानिसहरूलाई काम दिएका छौ । तिनीहरूसँग आफ्नो नित्य भेट होस् भनेर प्रत्येकलाई एउटा-एउटा ह्वाइटबोर्ड दिएका छौ । अर्काको ह्वाइटबोर्डमा के लेखिएको छ भनेर छर्लङ्ग देखाइदिने गछौ । यति मात्रै कहाँ हो र ? आफ्ना सबै मित्रहरूको सुन्दरफोटोहरूलाई सजाउने ठाउँ दिएका छौ । उनीहरूका  भावना, विचार र दृष्टिकोणलाई सबैसामु फैलाईदिएका छौ । अँझ सबैभन्दा महत्वपूर्ण कुरा त दुनियाँको जुनसुकै कुनामा भए पनि काँचको पर्दामा एकआपसमा आमुन्नेसामुन्ने भएर कुरा गर्ने अवसर प्रदान गरिदिएका छौ । अरु त के कुरा गरौँ, यहाँ त ब्यस्त सडकको बीचमा पनि आफूमा घट्न सक्ने दुर्घटनाको पर्वाह नगरि तिमीसँग रम्न चाहनेहरु धेरै छन्। मैले भन्दा धेरैमाया गर्ने साथीहरू पनि पाएका छौ ।
   प्रिय फेसबूक, हुन त जिवन र जगतका बारेमा मैले भन्दा तिमीले नै बढी बुझेका छौ । त्यसैले तिमी जस्तो शिक्षित व्यक्तिलाई मैले महाभारत पढाइ राख्नु नपर्ला । तर एउटा कुरा चाहीँ तिमीले स्वीकार गर्नुपर्छ । दुनियाँले थाहा पाऊन् भनेर तिमी जताकतै कुरा काट्दै हिँड्छौ । फलानाले त फलानाको फोटो अथवा भित्ता मा के–के लेख्यो भन्ने छाप्दै हिँड्छौ । केहि पनि कुरा नलुकाई तिमी बस्नै सक्दैनौ । तर पनि  तिमीले  किन गाउँघरका गतिलो एकसरो लुगा लाउन नपाउने, भरिलो एक पेट खान नपाउनेहरूको साथ पाइराखेका छैनौ । के तिनीहरू तिम्रा असल मित्र बन्न नयक छैनन् र । हैन भने किन तिनीहरूलाई फेसबुक कुन चराको नाम हो भन्ने कुरा नि थाहै नभाको । त्यसैले तिनहिरूलाई पनि तिमीले आफ्नो ठान्नु । उनीहरू तिम्रो भएको म देख्न चाहन्छु ।  अहिले तिमी अन्धो भएका छौ । तिमीमा अहमताले जरा गाडेको छ । तिमी भित्रको अहमताले तिम्रो जीवनमा ठूलो धात गरिरहेको छ त्यो तिम्रो घैटोमा घाम लागेपछि थाहा हुन्छ ।
   प्रिय फेसबूक,  मैले तिम्रो जीवनमा  कुनै परिवर्तन ल्याउन नसके पनि तिमीले मेरो लागि धेरै कुरामा परिवर्तन ल्याइदिएका छौ । जिन्दगी निरश भएको बेला सम्बन्ध जोड्दै थकाई मार्ने संयोग बनेर हाँसो खुशीको रौनकता थपिदियौ । मेरा दुःख, पीडा र वेदनाका छालहरू एकपटक पढिदियौ । कहिलेकाहीँ म गाईगुई हल्ला सुन्छु । कसैले तिमी र मेरो भेट हुने बाटो बन्दगरिदिने अरे । कस्तो डाहा गर्नु परेको हो कुन्नी । यदी त्यसो भयो भने तिमीहामी मिलेर त्यसको दह्रो प्रतिवाद चैँ गर्नुपर्छ है ।
   प्रिय फेसबुक, अन्तमा अतितका घटनाक्रम केलाउन त धेरै लेख्नुपर्छ । सबै कापीमा उतार्यो भने उपन्यास बन्छ । अहिले म ब्यास्तताको बाबजुत पनि यो मन थाम्न नसकेर लेखेको हुँ । तिमी र मेरो यो नङ र मासुको सम्बन्ध यसरी नै सधै भरी रहिरहोस् । तिमिसँग छुट्ने मन त कहाँ छ र अझै धेरै कुरा भन्न बाँकी छन्  । तर पनि अहिलेलाई मुटु भरिको माया दिँदै पत्र समाप्त गर्न चाहन्छु। हस्त अहिलेलाई यत्ति...

उहि तिम्रो अब्बल दर्जाको प्रयोगकर्ता

No comments:

Post a Comment

कृपया प्रतिक्रिया दिँदा सभ्य तथा शिष्ट भाषाको प्रयोग गरिदिनुहोला ! धन्यवाद...