मेरो कन्ट्रोल प्यानल

New Post | Settings | Template Designer | Design | Edit HTML | Fonts and Colors | Moderate Comments | Sign Out
विचार, साहित्य, सिर्जना र जानकारीको संगम स्थल यो साझा चौतारी / Sajha Chautari मा तपाईंलाई हार्दिक स्वागत छ......कृपया आफ्नो अमूल्य सल्लाह, सुझाव तथा प्रतिक्रिया दिन नभुल्नुहोला, धन्यवाद......यदि तपाईंहरू पनि यो साइटमा भएका विषयवस्तुहरूसँग सम्बन्धित आफ्ना लेख रचनाहरू पोष्ट गर्न चाहनुहुन्छ भने तल View my complete profile मा दिइएको E-mail ठेगानामा पठाउनुहुन अनुरोध गर्दछु ......

Tuesday, June 5, 2012

Happy Birthday To This Blog

   आज मैले ब्लग लेख्न थालेको ठिक १ वर्ष पूरा भएको छ । १ वर्ष पहिले International Web Research Association प्रवेश सँगै मेरो ब्लगिङ्ग यात्रा सुरुभएको थियो भने ७ वर्ष पहिले काठमाडौँको नयाँबानेश्वरमा एक साथीको घरबाट मेरो “कम्प्युटर जिवन” सुरु भएको थियो । मलाई त्यो पहिलो दिनको सम्झना सँधै भइरहन्छ र सँधै भइरहने पनि छ । मलाई “कम्प्युटर” चलाउन सिक्नु थियो । त्यसै अभिप्रायले म साथीसँग अनुरोध गरेर “कम्प्युटर” सिक्न त्यहाँ गएको थिएँ । उनले (साथीले) त्यतिबेला कम्प्युटर सिकाइदिन्छु भनेर मसँग १००० रुपैयाँ पनि लिएका थिए । लगभग ८/१० दिनको सामान्य सिकाई पछि हाम्रो यात्रा साइबरतिर हुन थाल्यो, किनकि मलाई “ईमेल” चलाउन पनि सिक्नु थियो । त्यतिबेला साथीको कोठामा इन्टरनेटको व्यवस्था थिएन । त्यसैले प्रतिघण्टा २० रुपैयाँ तिरेर साइबर धाउन बाध्य थिएँ म । त्यो क्रम पनि लगातार ८/१० दिन सम्म चलिरह्यो ।

   त्यतिबेला साथीलाई पनि इन्टरनेट सम्बन्धी खासै ज्ञान रहेनछ, जुन कुरा मलाई निकै पछि मात्र थाहा भयो । ज्ञानकै कमीले गर्दा होला एउटा नयाँ इमेल ठेगाना बनाउन पनि साथीले सक्दै सकेनन् । बरु उल्टै कम्प्युटरलाई दोषी देखाउँथे, इन्टरनेट स्पिड नै गतिलो भएन भन्थे । त्यत्तिकै एकाध घण्टा बुत्याईदिन्थे ।  खाली कम्प्युटरलाई नै दोष दिएर Trun off, on, off, on  मात्रै गरिरहन्थे ।
   झुक्किएर होला बेलाबखतमा भने उनले कम्प्युटरको स्क्रिनमा झिलिमिलि तस्बिर देखाउँथे । मलाई धेरै पछि थाहा भो त्यो त पोर्न साइट पो खोलेका रहेछन् भनेर । होमपेजमा ती साइटहरु ‘सेट’ भएका रहेछन् । इन्टरनेटमा “पोर्न” हुँदोरहेछ भन्ने कुरा पनि पछि मलाई थाहा भो । “काला अक्षर भैँस बराबर” भनेझैँ, त्यति बेला मेरो दिमागले केही भेउ पाउन सकेको थिएन ।
   त्यसपछि ३/४ वर्ष सम्मन् म एकपटक पनि साइबर गइनँ । ३/४ वर्ष पछि भने हप्तामा १/२ पटक साइबर धाउँथेँ, तर मलाई ईन्टरनेटको एकछेउ पनि थाहा थिएन । मलाई इन्टरनेट सिकाइदिने र यसरी चलाउनुपर्छ, यहाँ एकाउन्ट बनाउनुपर्छ, यहाँ यसो गर्ने, त्यहाँ त्यसो गर्ने भन्ने कोही भएनन् । अत: मलाई एउटा ईमेल बनाउन ३/४ हप्ता नै लाग्यो ।
   याहुमा आफ्नो पहिलो ईमेल बानेश्वरकै एउटा साइबरबाट बनाएको थिएँ । बानेश्वरको मिलनचोकमा रहेको एउटा साइबर पसलमा ईन्टरनेट सस्तै थियो । त्यहीँको साइबर धाउँदा-धाउँदै खै कसरी ईमेल बन्यो, अहिले यसै भन्न सक्दिनँ । तर म आफ्नो ईमेल र याहु म्यासेन्जर कहिल्यै साइनआउट गर्दोरहेनछु भन्ने कुरा मलाई पछि मात्र ज्ञान भयो । जति बेला त्यस अकाउण्टको पासवर्ड चेन्ज भैसकेको थियो ।
   ईमेल नचलाउन्जेल, अनि मोबाइल नबोकुन्जेल मात्रै पहाड नै हुन् कि जस्तो लाग्दो रहेछ । तर यथार्थमा त्यस्तो हुँदो रहेनछ । यो त चलाउँदै जाँदा आफैँ सिकिने कुरा पो रहेछन् त । अहिले म कम्प्युटर, इमेल, इन्टरनेट राम्रैसँग चलाउन सक्छु । फ्रील्यान्सिंगको काम पनि गर्छु । जसमा प्रोग्रामिङ्गको पनि ज्ञान हुनुपर्दछ । यतिबेला मलाई कति साथीहरू लौ न फेसबुकमा पोर्न भिडियोको भाइरल पोस्टिंग भो, इमेलले काम गरेन, साइट ह्याक भो, साइट खुलेन भन्ने पनि गर्छन् । यतिबेला मलाई बर्नाड सअको एउटा भनाई याद आयो “तपाइँ एउटा मान्छेलाई केहि कुरा पढाउनु हुन्छ भने, उसले केहि सिक्दैन” । हो, वास्तवमा कुरा सहि हो, पढ्ने कुरा भनेको सक्रिय क्रिया हो, कसैले मुखले भन्दैमा केहि हुँदैन, जब सम्म आफैँले गरिँदैन तबसम्म केहि सिकिँदैन । अझ टेक्निकल कुरामा त यो कुरा झन् लागू हुन्छ । हस्त ! तपाईँले पनि यसको मर्म बुझ्नु नै भो होला, धन्यवाद ...

No comments:

Post a Comment

कृपया प्रतिक्रिया दिँदा सभ्य तथा शिष्ट भाषाको प्रयोग गरिदिनुहोला ! धन्यवाद...